Tıp Fakültesinde Beyaz Önlük heyecanı

Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi 1. sınıf öğrencileri için Beyaz Önlük Giyme Töreni düzenlendi.

GÜNCEL - 27-02-2025 12:48 843 kez okundu.

Tıp Fakültesinde Beyaz Önlük heyecanı

Mustafa V. Koç Konferans Salonunda gerçekleştirilen törene Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Keleş, İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mehmet Şirik, Adıyaman Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Kasım Turgut, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haydar Bağış, Adıyaman Tabip Odası Başkanı Dr. Erdal Yavuz, üniversitemiz akademik ve idari çalışanları, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan programın açılış konuşmasını Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haydar Bağış yaptı.

Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Keleş ise Önlük Giyme Töreninde yaptığı konuşmada tıp eğitiminin disiplin, özveri ve insan sevgisi gerektirdiğini vurgulayarak "Hekimlik sadece bir meslek değil aynı zamanda sorumluluk, etik değerler ve insanlığa hizmetin simgesidir. Bugün meslek yolculuğuna adım atan tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum.” dedi.

Konuşmaların ardından öğretim üyeleri, tıp fakültesine yeni başlayan 215 öğrenciye beyaz önlüklerini giydirdiler.

Tören, toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

26-06-2026 - GÜNCEL

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

26-06-2026 - GÜNCEL