Rektör Keleş Öğle Yemeğinde Öğrencilerle Bir Araya Geldi 

Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Keleş 2024-2025 eğitim öğretim yılının ilk gününde öğrencilerle bir araya geldi.

EĞİTİM - 16-09-2024 16:59 855 kez okundu.

Rektör Keleş Öğle Yemeğinde Öğrencilerle Bir Araya Geldi 

Üniversitemiz yemekhanesindeki öğle yemeğinde öğrencilerle buluşan Rektör Keleş öğrencilerle yemek yiyerek sohbet etti. 
Yemek sırasında Prof. Dr. Keleş,  öğrencilerin üniversite ile ilgili beklenti ve önerileri ile sorunlarını yakından takip etti. Eğitim ve kampüs yaşamına dair çeşitli konular üzerine görüş alışverişinde bulunan Rektör Keleş Adıyaman Üniversitesinin, öğrencilerin kendilerini en iyi şekilde geliştirmeleri için gereken tüm olanakları sağlamaya devam edeceğini vurguladı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adıyaman’dan Amerika’ya uzanan ilham veren başarı hikayesi

Adıyaman’dan Amerika’ya uzanan ilham veren başarı hikayesi

28-04-2026 - EĞİTİM

Öğrencilerden Şehirlerine Umut Veren Projeler

Öğrencilerden Şehirlerine Umut Veren Projeler

08-04-2026 - EĞİTİM