Gölbaşı’nda 'Kene Avcısı' sülünler doğaya salındı

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde kene ile mücadele kapsamında 125 sülün doğaya salındı.

GÜNCEL - 24-08-2022 11:08 1276 kez okundu.

Gölbaşı’nda 'Kene Avcısı' sülünler doğaya salındı

Sülünleri doğaya salma programına Gölbaşı Kaymakamı İhsan Ayrancı, Belediye Başkan Vekili Mehmet Oruç, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefi Sayın Özgür Er ve Çelik Köyü Muhtarı Mürsel Ünal’ın katıldı.
Kene popülasyonunu azaltmak ve biyolojik çeşitliliği devam ettirmek üzere "Çelik Köyü İstasyon Mezrası Sazlık Mevkiinde" 125 adet sülün doğaya salındı.

 

Kaynak: PHA

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

26-06-2026 - GÜNCEL

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

26-06-2026 - GÜNCEL