Ev Kullanılamaz Hale Geldi

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde bir evin mutfağında başlayan yangında ev ve samanlık yandı.

ASAYİŞ - 08-10-2022 13:16 968 kez okundu.

Ev Kullanılamaz Hale Geldi

Alınan bilgiye göre yangın, Gölbaşı ilçesine bağlı Yukarı Nasırlı köyünde meydana geldi.
Eyüp Yılmaz'a ait evin mutfağında bulunan elektrik kablosunun şase yapması sonucu yangın çıktı. Yangını fark eden ev sahibi durumu Gölbaşı Belediyesi itfaiye ekiplerine bildirdi.Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek kontrol altına alındı. Yangın sonrası  evde maddi hasar meydana geldi.Kaynak: PHA

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ADIYAMAN’DA KATLİAM GİBİ KAZA: AYNI AİLEDEN 3 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ!

ADIYAMAN’DA KATLİAM GİBİ KAZA: AYNI AİLEDEN 3 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ!

12-01-2026 - ASAYİŞ

Besni’de Aile İçi Tartışma Kanlı Bitti: İki Ölü

Besni’de Aile İçi Tartışma Kanlı Bitti: İki Ölü

11-12-2025 - ASAYİŞ