ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

Adıyaman için umut, dayanışma ve güç demek olan büyük bir adım atıldı!

GÜNCEL - 26-06-2026 20:21 12 kez okundu.

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

Türkiye’de üçüncüsü yapılacak olan “Engelsiz Gençlik Merkezi” ve Ampute Sporculara yönelik “Halısaha” protokol imza töreni Spor Toto Teşkilat Başkanlığı binasında Ak Parti Adıyaman Milletvekilleri Resul Kurt, İshak Şan ve Mustafa Alkayış, Adıyaman İl Başkanı Ekrem Gürkan Çadır ile Gençlik Spor İl Müdürü Hüseyin Elüstü’nün de katılımıyla gerçekleştirildi. 

Türkiye’de sadece üçüncü kez hayata geçirilecek olan iki ayrı projenin “Engelsiz Gençlik Merkezi” ve “Halısaha” için imzalar atıldı. Üstelik bu proje, sadece bir tesis değil; hayata yeniden tutunmanın, yeniden ayağa kalkmanın simgesi olacak!

Depremden etkilenen vatandaşlarımız başta olmak üzere tüm engelli bireylerin faydalanabileceği bu merkez, ampute sporculara özel alanlarıyla dikkat çekiyor. 
Yaklaşık 3 bin ampute gencin yararlanabileceği bu dev proje, sadece Adıyaman’a değil, depremden etkilenen 11 ile umut olacak.
Bu merkez; azmin, mücadelenin ve “engel tanımayan” hayatların yeni adresi olacak!

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

26-06-2026 - GÜNCEL

Adıyaman’ın Üretim Gücü Fotoğraf Kareleriyle Geleceğe Taşınacak

Adıyaman’ın Üretim Gücü Fotoğraf Kareleriyle Geleceğe Taşınacak

09-06-2026 - GÜNCEL