Başkan Akbilek; Sahipsiz Adıyaman Demekten Bıktık, Yetkililer Nerede

Adıyaman İnternet Gazetecileri Cemiyeti (İGC) Başkanı Mehmet Cihan Akbilek; 6 Şubat’tan bu yana memleketimizin sorunlarını gündeme getirdik getirmeye de devam edeceğiz.

GÜNCEL - 30-06-2024 20:49 1085 kez okundu.

Başkan Akbilek; Sahipsiz Adıyaman Demekten Bıktık, Yetkililer Nerede

Adıyaman İnternet Gazetecileri Cemiyeti (İGC) Başkanı Mehmet Cihan Akbilek, yaptığı açıklamada; bilindiği gibi yaşadığımız felaketten sonra il olarak binlerce sorunla, sıkıntıyla uğraşıyoruz, Gazeteciler olarak sorunları gündeme alıyoruz, söylüyoruz, yazıyoruz, yazmaya ve söylemeye de devam edeceğiz.

Ama ne hikmetse memleketin sorunlarına duyarsız kalan bir yönetim anlayışı ile baş başayız. Konteynır kentlerde musluklardan kurtçuklar akmaya devam ediyor, mahallelerde çamurlu sular akıyor kimseden bir açıklama çıkmıyor, Hastane de ishal kusma vakası almış başını gidiyor, salığın tehlikesi var ama ne Vali’den, ne Belediye Başkanından, ne de İl sağlık Müdürlüğünden bir açıklama var, bu vakalar neden artıyor, bunla ilgili bir araştırma yapıldı mı, salgın tehlikesi vatandaştan mı saklanıyor.

Gittiğiniz yerlerin, yapılan ziyaretlerin, gidilen düğünlerin, kıyılan nikahların resimlerini sosyal medyanızdan paylaşmayı bırakıp, şu memleketin sorunları ile ilgilenirseniz her şey daha güzel olabilir.

Sahipsiz Adıyaman demekten biz bıktık, Yetkililer söyletmekten bıkmadılar…

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

Milletvekili Kurt; Adıyaman’ın Sağlık Gücüne 22 Hekim Daha Katılıyor

26-06-2026 - GÜNCEL

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

ENGELLERİ AŞAN İKİ DEV PROJE GELİYOR

26-06-2026 - GÜNCEL