Adıyaman'da alacak kavgasında 2 kişi tabancayla yaralandı

Adıyaman'ın Kahta ilçesinde, iki grup arasında çıkan kavgada tabancayla 2 kişi yaralandı.

ASAYİŞ - 28-08-2022 12:21 1470 kez okundu.

Adıyaman'da alacak kavgasında 2 kişi tabancayla yaralandı

Alınan bilgiye göre kavga, gece saatlerinde Fırat Mahallesi'nde meydana geldi. 
İki grup arasında alacak nedeniyle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine kavgaya dönüşürken kim tarafından ateş edildiği belirlenemeyen kavgada tabancadan çıkan mermilerin isabet ettiği Mehmet Dede (23) ve Abdullah Mırkıt (23) yaralandı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık görevlileri tarafından yaralılara ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla Kahta Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Acil serviste tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Polis, olay yerinden kaçan şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattığı öğrenildi.

Kaynak: PHA

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ADIYAMAN’DA KATLİAM GİBİ KAZA: AYNI AİLEDEN 3 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ!

ADIYAMAN’DA KATLİAM GİBİ KAZA: AYNI AİLEDEN 3 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ!

12-01-2026 - ASAYİŞ

Besni’de Aile İçi Tartışma Kanlı Bitti: İki Ölü

Besni’de Aile İçi Tartışma Kanlı Bitti: İki Ölü

11-12-2025 - ASAYİŞ