2022-2023 futbol sezonu açılışı yapıldı

Adıyaman'da, 2022-2023 futbol sezonu açılış sporcu ve hakemlerin katılımıyla yaş pasta kesilerek açılışı yapıldı.

SPOR - 11-10-2022 09:05 1214 kez okundu.

2022-2023 futbol sezonu açılışı yapıldı

Adıyaman Gençlik ve Spor İl Müdürü  Fikret Keleş, 8 Bölge Merkez Hakem Kurulu Üyesi Doç. Dr. Recep Sürhat Müniroğlu ile birlikte Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği (TFFHGD) Adıyaman Şubesi tarafından düzenlenen 2022-2023 futbol sezonu açılış törenine katılarak sporcu ve hakemlerle yaş pasta kesti.
İl Müdürü Keleş; 2022-2023 sezonunun ülkemize, kente, hakem ve futbol camiasına hayırlı olmasını temenni ederek sporculara ve hakemlere başarılar diledi.

 

Kaynak: PHA
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
13 İlden 146 Sporcu Adıyaman’da Şampiyonluk İçin Ter Dökecek

13 İlden 146 Sporcu Adıyaman’da Şampiyonluk İçin Ter Dökecek

11-05-2026 - SPOR

KICK BOKS ŞAMPİYONASI ADIYAMAN’DA NEFES KESTİ

KICK BOKS ŞAMPİYONASI ADIYAMAN’DA NEFES KESTİ

17-11-2025 - SPOR